Subject: Päikesekivi tee ehitusprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Hendrik Pukk'" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 12:03:36 +0200

Tere

Koostame Harju maakonnas Harku vallas Päikesekivi detailplaneeringu ala
juurdepääsutee ehitusprojekti. Ala asub riigitee 11412 Liikva-Rannamõisa
tee km 0.75 (https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/GVhO8y4K) ning
samasse asukohta on kavandatud olemasoleva riigitee mahasõidu
rekonstrueerimine.

Palume Transpordiameti seisukohta, vajadusel tehnilisi tingimusi tee
ehitusprojekti koostamiseks. Viimane lahendus on lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.